V prípade poruchy čakáte na vybavenie reklamácie veľakrát až 30 dní.
S touto našou výnimočnou službou dostanete okamžite nový tovar bez zbytočného čakania.
Chybný tovar vám okamžite vymeníme za nový.
Ak tovar už nemáme na sklade a nepôjde vymeniť, vrátime vám peniaze za službu späť alebo tovar po dohovore vymeníme za iný rovnakej kategórie a podobného vzhľadu.
Pokiaľ vám prišiel poškodený alebo rozbitý tovar, okamžite vám zašleme tovar nový. Nemusíte tak čakať na vybavenie reklamácie prepravcom alebo nami. Akonáhle zistíte, že je tovar poškodený, nafoťte ho a fotografie nám zašlite na email: reklamace@nastrojan.cz, kde s vami vyriešime všetko potrebné k vašej plnej spokojnosti. Na využitie tejto výhody musíte mať službu zakúpenú a plne uhradenú.
Tovar, ktorý ste si vybrali, vám nesedí? Nie je problém! Radi vám ho vymeníme.
Ak ste si u nás objednali službu Záruka okamžitej výmeny tovaru, vašu reklamáciu okamžite spracujeme a počas dvoch dní vám tovar expresne odošleme.
Vy nám svoj tovar odošlite na adresu: Nastrojan.cz Dolnojirčanská 270/22c, Praha – 4, 142 00
K odoslanej zásielke nám nezabudnite pridať kópiu vášho daňového dokladu a tiež poznámku, aký tovar vám máme vymeniť.
Najčastejšie otázky:
Čo keď tovar nie je skladom?
Pokiaľ už nemáme váš tovar skladom, budeme prípad riešiť štandardnou reklamáciou a čiastka za službu vám bude vrátená formou dobropisu. Prípadne sa s vami dohodneme a ponúkneme vám alternatívny tovar, ktorý bude rovnakej kvality a podobného vzhľadu.